Sunday, June 7, 2015

Kemelakakekite


03062015, Rabu | bertolak pukul 6.45 pagi dari kuantan ke melaka. Sampai dekat melaka dalam pukul 10 lebih. Motif pergi melaka sebab nak pergi amik anak2 buah ni ha. Dak ayis dengan dak minin. Sampai rumah abang makan sikit. Lepastu tidur kejap. Rasa kejap sangat je tidur. Mama kejut suruh makan tengahari. Lepastu siap2 balik kuantan. Dalam pukul 12 lebih kot rasanya bertolak. Tapi singgah rumah besan mama kejap. Singgah beli coconut shake batu berendam macam biasa la. Hihi. Lepastu baru bertolak ke kuantan. Tapi singgah muadzam kejap. Singgah jumpa buah hati yang dah dekat sebulan tak jumpa tuuuuu. Hiks! Lepastu dalam 5.30 macam tu gerak ke kuantan. Masa ni mengantuk ya amat. Tapi Alhamdulillah sampai rumah pukul 6.40 macam tu lah. Lepasni tak nak dah buat kerja pergi balik hari ni. Sakit badan weh! Hahahaha. Tapi ada terasa power ah. Pergi balik hari ke melaka. ( flip shawl



xoxo
bena