Monday, August 3, 2015

Jamuan raya dekat opis


03082015, Isnin | harini dekat opis ada buat jamuan raya. Selalu bahagian akaun urus buat jamuan ni tapi kali ni bahagian admin pulak. Start majlis pukul 10 lebih. Mula2 kite makan nasi lauk daging oppo, ayam berempah & acar buah. Lepastu kite makan satey pulak. Lepastu pergi amik nasi dagang pulak. Lepastu stop sebab kenyang dah. Pergi layan bergambar dengan budak2 ni. Melompat lah. Ngadap cermin lah. Layannnnnn ^^ lepastu dah penat. Lapar pulakkk! Makan buah2 lepastu lemang dengan rendang. Lepastu semua tersandar sebab kenyang sangat. Hihihi. Lepas solat zohor makan pulak aiskrim. Lepastu terasa nak makan nasi dagang lagi. Makan lagi nasi dagang. Hahahaha. Dah kenyang duduk diam je la. Sebab terasa macam nak pecah lah perut nih. Along tanya kenapa? Kite cakap seeh sangat tapi along tibai gelak2 ke kite sebab kite makan banyak ! Hahahaha ~ Balik tu dapat lagi satey untuk bawak balik. Orang dah letak atas meja. Amik je la. Kang tak nak marah pulak tak amik. Zz┼║zzz ~



xoxo
#bena
#gengAspa